לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Each day is a gift and not a given right

הקטעים שכתבתי בעבר רוצים לצאת החוצה, התמונות שצילמתי רוצות להתגאות בעצמן ואני רק רוצה לחייך לנוכחותם.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

3/2018


גיל 22..

 

בעבר כשהיו לי ימי הולדת, לא הייתי מרגישה שינוי כלשהו .

היום אני מסתכלת אחורה ומבינה כמה עברתי, בשנה האחרונה בפרט.

התבגרתי, אין ספק שעכשיו אני מבינה שאני לא התינוקת של ההורים יותר.

 

הזוי

 

מזל טוב לי(: 

8.3

נכתב על ידי משהו חדש ישן , 11/3/2018 10:31  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  משהו חדש ישן

בת: 28




3,475
הבלוג משוייך לקטגוריות: סיפורים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למשהו חדש ישן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על משהו חדש ישן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)